دفتر وکالت وکیل لیست وکلای پایه یک شماره وکیل

کلیه خدمات حقوقی کیفری خانواده چک ملکی - تهران 09129401482- کرج 09129401481

دفتر وکالت وکیل لیست وکلای پایه یک شماره وکیل

کلیه خدمات حقوقی کیفری خانواده چک ملکی - تهران 09129401482- کرج 09129401481

اداره ثبت شرکتهای تهران

اداره ثبت شرکتهای تهران

در هر شهر و استانی از کشور تعدادی حوزه ثبتی آن به اندازه جمعیت ، تعداد شرکت های ثبت شده و مناطق و گستردگی آنهاست.  و تقریبا می توان گفت تعداد حوزه های ثبتی باعث ایجاد اداره ثبت شرکتهای مجزا به آن می شود. به طور مثال اداره ثبت شرکتهای تهران به طور مستقل فعالیت می نماید و بیشترین مقدار شرکت ثبت شده را به خود اختصاص داده است که تقریبا کل شهر تهران زیر مجموعه آن است.

با توجه به اینکه هر ساله متقاضیان ثبت شرکت رو به افزایش بوده است و وجود شهرک هایی صنعتی و نواحی صنعتی دیگر دلایل به وجود آمدن حوزه های دیگر نظیر شهرستانها و شهرهای تابعه استان تهران است.  برای ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در استان تهران باید به اداره ثبت این شهر مراجعه نمود. البته در حال حاضر تقریبا نود درصد کار در سامانه ثبت شرکت ها انجام می شود. از تعیین نام تا تنظیم اوراق و آگهی ثبتی روزنامه ها و چاپ آنها نیز الکترونیکی شده است. که حتی در آینده نزدیک قرار است امضای الکترونیکی جای حضور فیزیکی در اداره ثبت را بگیرد و نیازی به حضور جهت تحویل آگهی ثبتی و یا تغییرات نباشد.

اگر نیاز به مشاوره در خصوص ثبت شرکت در تهران و یا شهرهای دیگر هستید می توانید با شماره های دفتر گروه ثبتی و حقوقی همراه تماس بگیرید و امور ثبت شرکت و تغییرات آنرا به کاشناسان ثبتی ما بسپارید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.