دفتر وکالت وکیل لیست وکلای پایه یک شماره وکیل

کلیه خدمات حقوقی کیفری خانواده چک ملکی - تهران 09129401482- کرج 09129401481

دفتر وکالت وکیل لیست وکلای پایه یک شماره وکیل

کلیه خدمات حقوقی کیفری خانواده چک ملکی - تهران 09129401482- کرج 09129401481

ثبت شرکت در طالقان

ثبت شرکت در طالقان

باید به اطلاع همشریان و هم استانی های خویش در استان البرز برسانیم که کلیه خدمات ثبتی را با موسسه حقوقی معتبر انجام دهید. در هر شهر یا استانی که تعداد حوزه های ثبتی آن به حد نصاب برسد و تعدد شعبات ثبتی داشته  باشد یا تعداد شرکتها و موسسه های ثبت شده در آن به حد معقولی برسد اداره ثبت شرکت های مجزا به آن تعلق می گیرد. به طور مثال اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری کرج که تا چند سال پیش جزء اداره ثبت شرکت های تهران بود جدا کرده و به طور مستقل فعالیت خود را ادامه داد. البته حوزه های جداگانه ای دیگر در استان البرز وجود دارد که به ثبت شرکتهای ساوجبلاغ ثبت شرکتهای هشتگرد یا ثبت شرکت اشتهارد و البته موضوع اصلی بحث ما ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری طالقان میباشد.

متقاضیان ثبت شرکت یا موسسه یا تعاونی یا ثبت اتحادیه یا ثبت مجمع صنفی در سال های اخیر رو به افزایش بوده است و وجود شهرک های نظیر اشتهارد، نظرآباد کوثر اشتهارد، هشتگرد و نواحی صنعتی دیگر دلایل به وجود آمدن اداره ثبت شرکتهای طالقان را قوی تر کرده است و این مورد بیانگر اینست که نه تنها باید خیلی قبل تر اداره ثبت مستقل می داشت بلکه حتی شهر های تابعه نیز باید به صورت جداگانه و غیر وابسته یک اداره جدا داشته باشند. این مسئله باید خاطر نشان شود که برای ثبت انجمن یا اتحادیه صنف بخصوص در هر یک از شهرهای استان البرز بایستی حتما کلیه امور مربوطه را در اداره ثبت شرکتهای البرز انجام داد و البته تغییرات شرکت در طالقان و سایر شهر های فوق الذکر را نیز در همین اداره پیگیری نمود. برای پیگیری و تسریع در روند ثبت شرکت در طالقان با موسسه حقوقی ثبت شرکت مهرآوید تماس بگیرید.

09129401482  تلگرام     --- 02632553052 

ثبت شرکت در طالقان، ثبت موسسه در طالقان ، ثبت اتحادیه در طالقان ، ثبت صنف در طالقان ، اداره ثبت شرکتهای طالقان ، اداره ثبت شرکت های طالقان ، اداره ثبت شرکتها در طالقان ، اداره ثبت شرکتهای البرز، اداره ثبت طالقان، اداره ثبت شرکت طالقان، سازمان ثبت شرکت طالقان ، ثبت شرکت در طالقان ، ثبت شرکت در کرج 

مراحل ثبت برند در کرج

مراحل ثبت برند در کرج
فرآیند مراحل ثبت برند به چند مرحله تقسیم می گردد. پس از تکمیل مدارک ثبت برند بایستی ابتدا متقاضی با ثبت اظهارنامه خویش تقاضای ثبت از اداره مالکیت صنعتی نماید. پس از دریافت شماره اظهار نامه ثبت علامت تجاری در کرج که با سال شروع میگردد و منحصر به فرد و پرونده میباشد روندش در اداره ثبت علائم تجاری شروع می شود. پس از واریز هزینه از طریق درگاه اینترنتی رمز اظهار نامه از طریق سامانه پیامکی به شماره موبایل شما از طریق شماره 201212 ارسال میشود.
مراحل ثبت برند در ایران
در صورت تایید کارشناس، کارشناس مسئول و رئیس اداره ثبت برند آگهی نوبت اول می شود و میتوانید آنرا در روزنامه رسمی قوه قضاییه درج نمایید. هزینه های پرداختی در اداره روزنامه به صورت برخط میباشد و نیازی به فیش واریزی در بانکها نیست. به مدت زمان یکماه با توجه به چاپ در روزنامه رسمی به اشخاص ثالث که در آن طبقه شغلی فعالیت مینمایند اجازه داده میشود که در صورت اعتراض آنرا به اداره مالکیت صنعتی و مراجع قضایی و دادگاهها اعلام نمایند.
نهایت مراحل ثبت برند تجاری در کرج
پس از مدت فوق الذکر در صورت عدم اعتراض شخص یا اشخاص حقوقی، آگهی دوم رسمی مالکیت صادر می شود و مالکیت ده ساله اعطا می گردد. در طی این روند هر اظهارنامه از فیلتر کارشناس، کارشناس مسئول و رئیس اداره می گذرد و هرگونه مشابهت باعث عدم ثبت و در نهایت رد اظهارنامه می گردد. برای جلوگیری از پیچیدگی و سردرگمی در مراحلثبت برندمیتوانید با موسسه ثبت شرکت مهرآویددر کرج با توجه به گستردگی فعالیت در زمینه ثبت علامت تجاری در کرج فعالیت های مربوطه را با کمترین ایراد انجام می دهد.
ثبت برنددر کرج و برند سازی در کرج چه ارتباطی با هم دارند؟
فرآیند برندسازی در ایجاد یک نام منحصر به فرد و تصویر برای یک محصول در ذهن مصرف کنندگان دخیل می باشد و عمدتا از طریق کمپین های تبلیغاتی به وجود می آید. برندسازی با هدف ایجاد حضور قابل توجه و متفاوت در بازار به وجود می آید و هدف دیگر آن جذب و حفظ مشتریان وفادار به محصول یا خدمات می باشد که خودش از ثبت برند شروع می گردد.
ثبت برند و تصویر ماندگار کالا
تصور یک علامت یا نام تجاری در کرجدر ذهن مصرف کنندگان از کل شخصیت یک برند را تصویر نام تجاری می نامند. این تصویر می تواند کیفیت واقعی و یا خیالی و البته کم و کاستی های آن علامت تجاری باشد. تصویر علائم تجاری در طول زمان از طریق روش های برندسازی توسعه یافته و از طریق تجربه مستقیم مصرف کننده گان این موضوع تصدیق می شود. در مواردی همچون ثبت برند مواد غذایی این مسئله بیشتر نمود پیدا می کند.
ثبت برند یا ثبت علامت تجاری در کرج
هر طوری که بخواهیم توضیح و تفسیری خاص از ثبت علامت تجاری ارائه دهیم باز هم می باید عین عبارت یا عبارتی شبیه به ثبت برند را عنوان نماییم تا مخاطب بداند و حس کند که امر تخصصی مشاوری که انتخاب نموده همین کار حاضر وی است. موسسه حقوقیثبت شرکت مهرآویددر استان البرز، کرج، تهران و همچنین سراسر کشور این خدمات ثبت برند را به صورت کاملا تخصصی ارائه خواهد داد.
ثبت برند در کرج، برند سازی در کرج، نام تجاری در کرج، ثبت علامت تجاری در کرج، علائم تجاری در کرج، ثبت برند مواد غذایی در کرج، ثبت شرکت مهرآوید در کرج

09129401482  --  02632553052  --  09129401481 

ثبت شرکت

ثبت شرکت

اولین سوالی که در آغاز کار به ذهن خطور می کند اینکه باید چکار کنیم و از کجا شروع کنیم؟ برای ثبت شرکت ابتدا بایستی یک اسم سه کلمه ای برای شرکت انتخاب کنید.  بعد نوع و قالب ثبتی آنرا مشخص کنید. از موضوع فعالیت شرکت نباید غافل شوید و آنهم مشخص کنید. حالا این سوال پیش می آید که چند نوع شرکت داریم؟ و کدام نوع و شکل آن برای مان بهتر است؟ قبل از اینکه به شما دوست عزیز مشاوره داده بشه این را باید اعلام کنیم که بیشتر شرکت های ثبت شده در ثبت شرکت مهرآوید شرکت سهامی خاص یا شرکت با مسئولیت محدود هستند. در ادامه این مقاله بیشتر و بهتر برای شما تشریح می شود که ثبت شرکت چگونه است و چه مراحل و معیارهایی دارد. و مثلا هزینه ثبت شرکت چقدر است و چگونه محاسبه میشود.


09129401481  --- 09129401483  --- 02632553052   


در دسته بندی پر تکرار ترین انواع شرکتها را برایتان قید کرده ایم.

شرکت با مسئولیت محدود

شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی عام

موسسه غیر تجاری

شرکت تعاونی

شرکت تضامنی

اتحادیه ها اصناف صنف ها

سمن ها (سازمان های مردم نهاد)

بقیه موارد خیلی کم ثبت می شوند و زیاد قابلیت استفاده برای عام مردم را ندارند.

موضوع فعالیت شرکت

متقاضیانی که برای ثبت شرکت تولیدی اقدام می کنند باید در ماده 2 اساسنامه  عباراتی نظیر تولید، ساخت ، مونتاژ، بسته بندی ، اسمبل قید نمایند که با توجه به  حوزه ثبتی (شهری که در آن شرکت ثبت خواهد شد) شاید نیازمند اخذ مجوز در زمینه تولید یا عباراتی از این دست باشند. قبلا به عنوان مثال شرکتی که در کرج به ثبت می رسید نیاز به مجوز داشت اما در حال حاضر این مورد حذف شده و عباراتی نظیر تولید نیاز به مجوز در مرحله ثبت ندارد. حال شما فکر کنید برای ثبت شرکت تولیدی کفش، پوشاک ، هدایای تبلیغاتی می توان مانند سایر شرکتها در قالب شرکت سهامی خاص یا شرکت با مسئولیت محدود اقدام کرد.

09129401481  --- 09129401483  --- 02632553052   

شرایط ثبت شرکت :

1-حداقل 2 نفر شریک در شرکت برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود و 3 سهامدار برای شرکت سهامی خاص که سن قانونی را دارا باشند. ( هر چند افراد زیر 18 سال هم می توانند شریک باشند )

2- حداقل سرمایه شرکت یک میلیون  ریال .

3- برای شرکت سهامی خاص در شرف تاسیس حداقل 35 درصد سرمایه به صورت نقدی باید به حساب شرکت در شرف تاسیس واریز شود که برای شرکت با مسئولیت محدود واریزی سرمایه نداریم.

4- اگر شرکا سرمایه غیر نقدی داشتند باید توسط کارشناس رسمی دادگستری تقویم و در اظهارنامه قید گردد.

5- یک آدرس برای دفتر مرکزی شرکت که باید دارای کد پستی هم باشد. این محل مرکز فعالیت اصلی شرکت خواهد بود.

6- هیات مدیره باید حداقل از 2 دو نفر تشکیل شود و در شرکت سهامی خاص اعضا و هیات مدیره باید حداقل دارنده 1 سهم باشند اما در شرکت با مسئولیت محدود همه اعضا هیئت مدیره می توانند خارج از شرکا باشندبرای ثبت شرکت اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باید گواهی عدم سوء پیشینه کیفری را از پلیس +10 یا اداره آگاهی محل دریافت نمایند.

7- ثبت شرکت سهامی خاص با دو بازرس امکان پذیر است اما در شرکت با مسئولیت محدود هرگاه تعداد شرکاء بیشتر از 12 نفر شد هیات نظار تشکیل می گردد که مرکب از سه3 نفر بوده که همه آنها از بین شرکاء برای مدت 1یک سال انتخاب می گردند که نباید عضو هیات مدیره شرکت باشند.

8- پس از ثبت شرکت ، مدیران باید حوزه مالیاتی را تعیین و تشکیل پرونده دارایی ، تهیه دفاتر قانونی و پلمب دفاتر و اخذ کد اقتصادی را انجام دهند.

در شرکت سهامی خاص اطلاع از موارد ذیل خالی از لطف نیست :

1- کلیه سهامداران باید اساسنامه شرکت را امضا نمایند.

2- شرکت سهامی خاص دو بازرس دارد که انتخاب اولین مدیران و بازرسین در صورت جلسه ای مشخص می گردد که به امضای کلیه سهامداران می رسد.

3- تعیین  روزنامه کثیرالانتشار برای درج تصمیمات شرکت لازم و ضروریست.

4- مسئولیت  سهامداران به میزان مبلغ اسمی سهام هر سهامدار است.

ثبت شرکت مهر آوید ، با افتخار و با استفاده از توان بالای کادر مجرب خویش، درخواست های حقوقی و ثبتی شما را پاسخگو می باشد. از انتخاب شما متشکریم.

09129401481  --- 09129401483  --- 02632553052   

سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری چیست؟

چند سالی است با ایجاد یک سامانه جدید اینترنتی بنام سامانه ی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، متقاضیان ثبت می تواند برای ثبت شرکت یا موسسه بدون نیاز به مراجعات حضوری به اداره ی کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از طریق این سامانه ی میتوانند قدام نمایند. کلیه مراحل از تعیین نام تنظیم اوراق شرکت و حتی ثبت صورتجلسه ی تغییرات شرکت ها و موسسات هم اینترنتی شده است همگی پیگیری ها و اطلاع رسانی های آنی و بصورت برخط است و پاسخ درخواست ثبت شرکت ها از طریق سامانه و اطلاع رسانی حتی بصورت پیامکی از طریف شماره 201212 صورت می گیرد.دیگر موارد فرآیند های  پذیرش درخواست ثبت تاسیس و تغییرات ثبت موسسه و ... شرکتها و موسسات غیر تجاری درهمین سامانه در دسترس است.

در اوراق ثبت شرکت چه مواردی قید می گردد؟

1-شماره ثبت و شناسه ملی شرکت ، تاریخ ثبت و حوزه ثبتی شرکت،  نام و نوع شرکت نیز قید می گردد.

2-میزان سرمایه شرکت (با ثبت اینکه چه مقدار پرداخت و چه مقدار تعهد شده است)

3-اسامی و مشخصات مدیران شرکت

4-تاریخ ثبت و مدت فعالیت شرکت که آغاز و خاتمه شرکت در صورتی که برای مدت محدود باشد قید می شود.

5-موضوع فعالیت شرکت که چه فعالیت هایی در شرکت انجام می شود و مدیران مجاز به کدام فعالیت می باشند.

6- در صورت داشتن شعبه آدرس و مشخصات مدیران قید می گردد.

7- اسامی شرکا و موسسین شرکت با ثبت میزان سهم الشرکه و سهام آنها می باشد.

با توجه به مقدار فعالیت شرکت که در چه شهرهایی و چه حوزه های ثبتی فعال است نیاز دارد که شعبه یا شعباتی برای شرکت ثبت گردد.

ثبت شعبه شرکت یا ثبت شرکت جدید؟

برای ثبت شعبه ی شرکت یکی از این دو حالت وجود دارد. اول اینکه در موقع ثبت اولیه شرکت است که در شرکت نامه، محل شعبه یا شعب شرکت در اوراق قید گردد که اظهارنامه ثبت شرکت در ماده 12 اظهارنامه ضمن عنوان نشانی شعبه، مدیران شعبه نیز مشخص شود و در آگهی تأسیس نیز به آن اشاره خواهد شد و در سامانه مدیران شعبه یا شعب ثبت گردد و همچنین آگهی شود و آگهی مزبور برای انتشار در جراید محلی و کپی از اوراق شرکت به اداره ی ثبت محل شعبه ی شرکت در آن جا وجود دارد فرستاده شود. حالت دوم آن است که ثبت شعبه ی  شرکت بعد از ثبت آن باشد که باید طبق یک صورتجلسه مشخصات شخص و نماینده شعبه در مجمع عمومی فوق العاده و یا در صورت تفویض اختیار به هیئت مدیره در صورتجلسه هیئت مدیره تأیید و به اداره ثبت شرکتها و موسسات ارائه شود. در صورتی که آگهی تأسیس شعبه در روزنامه رسمی منتشر شده باشد برای ثبت شرکتها کافی است. دقت شود بعد از ثبت شعبه باید برای آن دفاتر پلمب دریافت شود که در مرکز اصلی شرکت پلمپ می گردد و اظهارنامه های مربوطه ارائه شود. هر شرکتی میتواند تا بی نهایت شعبه نیز می تواند داشته باشد.

ثبت شرکت مهرآوید کلیه خدمات ثبت شرکت را در تهران کرج و دیگر شهرستانهای استان تهران و استان البرز به صورت تخصصی انجام می دهد.

شما ره های تماس با کارشناسان:

09129401481  --- 09129401483  --- 02632553052    

 

وکیل زن وکیل خانم

وکیل زن وکیل خانم

کلمه طلاق ریشه در زبان عربی دارد که به معنای گره گشودن و رها کردن میباشد. طلاق پایانی قانونی بر ازدواج و جدا شدن زوج و زوجه از همدیگر است و در پی این اتفاق حق و حقوق و تکالیفی قانونی و متقابل بین همسران وجود داشته از بین میرود. امر طلاق بیشتر اوقات زمانی اتفاق می‌افتد که صمیمیت رابطه زناشویی کمرنگ و یا از بین ‌رود و میان زن و مرد ناسازگاری و تنش به وجود آید.
طلاق و فسخ ازدواج کاملا متفاوت هستند. فسخ ازدواج این است که ازدواجی که صورت پذیرفته ابتدا باطل و بدون ‌اعتبار میباشد. اجرای طلاق در کشورهای مختلف شاید بتوان گفت کاملا متفاوت می باشد. ولی در خیلی کشورها یک دادگاه یا مرجع رسمی حقوقی آنرا تایید و ثبت نماید. طلاق در دین مبین اسلام در اختیار زوج است اما زوجه هم میتواند تحت شرایطی خاص شاید بتواند حق طلاق را به دست بیاورد.
بنا بر دلایلی زوج یا زوجه می توانند درخواست طلاق یا طلاق توافقی داشته باشند. برای افرادی که ساکت استان البرز هستند و نیاز به وکیل در کرج برای وکیل طلاق توافقی در کرج دارند و یا می خواهند وکیل طلاق در کرج را داشته باشند ابتدا مطالب زیر را با دقت مطالعه نمایند.

- چنانچه زوج به مدت شش ماه به زن نفقه یا خرجی ندهد زن می تواند تقاضای طلاق نماید.
- اگر مرد با زن بد رفتاری کند یا روابط آنها با مشکلاتی مواجه شود که ادامه زندگی میسر نباشد.
- بیماری صعب علاج یا غیر قابل درمان مرد که باعث لطمه زدن به زن می تواند دلیل طلاق و داشتن وکیل خانواده در کرج باشد.
- مجنون بودن یا دیوانگی مرد می تواند دلیلی دیگر باشد.
- شرط پنجم قید شده در سند ازدواج اشتغال مرد به کار غیر قانونی که آبرو و اعتبار زن را به خطر بیاندازد.
- محکومت مرد به مدت پنج سال حبس و یا بیشتر یا مبلغی که در اثر ناتوانی پرداخت منجر به 60 ماه بازداشت مرد شود.
- اعتیاد مرد به مواد مخدر سنتی و صنعتی که ادامه زندگی را برای زن دشوار سازد.
- محکومیت قطعی مرد در اثر ارتکاب به جرم و اجرای هر نوع مجازات حد و تعزیر
- عدم بچه دار شدن مرد پس از گذشت 5 سال به جهت عقیم بودن مرد.
- مفقود الاثر بودن مرد به مدت 6 ماه پس از مراجعه زوجه به دادگاه حکم طلاق صادر میشود.
- ازدواج مجدد همسر بودن اجازه زن باعث می شود که حق طلاق را به خانم دهد.
برای داشتن وکیل مجرب زن در کرج که بتواند پرونده دعاوی خانواده را انجام دهد باید به یک دفتر وکالت در کرج مراجعه نمود. در موسسه حقوقی مهر شخصا می توانید از لیست وکلای کرج بهترین وکیل را انتخاب نمایید.

برای خیلی از موکلین پیش آمده از که به دنبال وکیل مجرب زن هستند و معمولا از بین لیست وکلا خیلی تمایل به انتخاب وکیل زن هستند.  این افراد برای خود دلایلی مشخص دارند که بعضی از موارد را در این بخش می خوانید. برخی از موکل ها که خودشان خانم هستند نیاز به یک هم صحبت بیش از یک وکیل را احساس می کنند شخصی که بدون هیچ قصد و قرض منفی صحبت های آنها را گوش دهد و پاسخی منفی دریافت نکند. شاید یک وکیل مجرب زن بتوانید این مسئله را حل و فصل نماید که کاری دشوار هم نیست. در بعضی موارد که طرف یک دعوی یک خانم باشد موکلها ترجیح می دهند که وکیل مجرب زن را انتخاب نمایند که بتوانند به قول معرف با طرفشان کنار بیاید. البته یکی دیگر از ادله هم می تواند این باشد که یک وکیل مجرب زن خیلی بیشتر بر امور دقت می کند و حتی ریزه کاری های یک پرونده را مد نظر دارد و  معمولا خانم ها بیشتر به جزئیات توجه دارد و شاید بهتر بتوانند پرونده هایی با مشغله زیاد را پیگیری نمایند. برای انتخاب  وکیل مجرب خانم با ما تماس بگیرید و از لیست وکلای موسسه حقوقی مهرآوید استفاده نمایید.

 09129401481 - 02632553052 - 09196458640

اگر در استان البرز هستید و در یکی از شهر های آن ساکن هستید باید این مطلب را بدانید که خواسته یا ناخواسته بعضی از موکلان، چه مذکر باشند چه مونث، مجبور به انتخاب وکیل مجرب زن در کرج می شوند. نه به این معنی که وکیل مجرب مرد در کرج توانایی کمتری دارد. خیر به  این شکل نیست. به دلایلی خاص بیشتر موکلین خانم این موضوع را تکرار می کنند و ما به عنوان موسسه حقوقی به آن پایبندیم که می گویند به اصطلاح با وکیل زن یا خانم راحت تر هستند و بهتر می توانند حرف دل خود را بازگو کنند. باید به خاطر داشته باشید که وکیل مجرب زن در کرج خیلی زیاد نیستند چرا که معمولا آن دسته از وکلا خوب هم آنقدر سرشان شلوغ است وقت پرونده های جدید را ندارند و فقط به موکلین  قدیمی خود رسیدگی می کنند. البته موسسه حقوقی مهرآوید با داشتن لیست وکلای خوب کرج می تواند کمک بسزایی به شما بکند. قبل از استخدام وکیل در کرج باید به چند نکته توجه داشته باشید تا در آینده در پرونده خود با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به راحتی در محاکم قضایی با وکیل خود با قدرت تمام حاضر شوید و پیروز میدان شما باشید. وکیل مجرب زن در کرج بایستی وکیل پایه یک باشد که بتواند بیشتر پرونده  ها را پوشش دهد. تا شما در آینده نیازی به تغییر وکیل در کرج نباشید و سعیتان این باشد که بهترین وکیل کرج را در کنار خود داشته باشید.

09129401481 - 02632553052 -  09196458640

وکیل در کرج

وکیل در کرج

دفتر وکالت در کرج

هر شخصی که مشکل حقوقی برایش پیش می آید در ابتدای کار سر در گم می شود و در همچنین مواقعی هر شخصی که اطراف شماست حرفی می زند و در حقیقت می توان گفت گمراهتان می کنند. در ابتدا امکان دارد که در جستجوی دفتر وکالت در کرج باشید که می توان  گفت با یافتن یک وکیل در کرج شاید خودتان به مرحله ای برسید که انتخاب کنید یا وی را کنار بگذارید. مشاوره حقوقی می تواند در کلیه امور حقوقی شما را کمک نماید. در سراسر استان البرز دفاتر وکالت زیادی وجود دارد که در هر دفتری تعدادی وکیل با تخصص های متفاوت وجود دارد که بسته به نوع درخواست شما می تواند مشاوره های خاصی به شما ارائه دهند. به شما موکلین گررامی توصیه می گردد تا حد امکان ابتدا مشاوره حضوری داشته باشید پس از آن وکیل خود را انتخاب نموده و قرارداد وکالت را در دفتر وکالت در کرج منعقد نمایید.

بهترین وکیل در کرج

خواسته یا ناخواسته، عمدی یا سهوی، خیلی از افراد که در ابتدای کار حقوقی که به مشکلی برخورد می کنند به دنبال بهترین راه حل مشکل هستند. حال در زمینه دعاوی حقوقی کیفری و جزایی یا ... همه موکلین به دنبال بهترین وکیل در کرج هستند که شاید منطقی هم باشد  چون شما اگر در استان البرز یا شهر کرج ساکن هستید باید به دنبال وکیل در کرج باشید تا اینکه به دنبال شخصی باشید که در تهران یا شهر دیگر است. البته باید به این قضیه آگاهی داشته باشید که داشتن اطلاعات کافی درباره مشکل خود و نحوه تفهیم و ارائه توضیحات به وکیل در روند اجرایی پرونده تسریع دارد و حتی می شود گفت که حیاتی می باشد و اگر توضیحات و دفاعیات شما غلط باشد بهترین وکیل در کرج که  سهل است، برترین وکلای البرز نیز نمی توانند مسئله شما را حل نمایند. بهتر است بدانید در دفتر حقوقی مهر همه این ابعاد قضیه را پیگیری و تشریح می گردد که شما در استخدام وکیل خود درست عمل نمایید.

وکیل پایه یک در کرج

پیشنهاد می شود قبل از جستجوی وکیل در کرج نخست وجه تمایز وکیل پایه یک در کرج و وکیل پایه دو را بدانید. وکیل پایه یک در کرج می  تواند در کلیه محاکم کیفری، حقوقی، جزایی، خانواده، دادگاه انقلاب، ملکی، دیوان عالی کشور و ... بدون هیچ محدودیتی حضور یابد. و حال آنکه وکیل اگر پایه دو باشد فقط حق حضوردر محاکم کیفری را دارد و همچنین در محاکمی که حقوقی باشد باید ارزش پرونده کمتر از پنجاه میلیون تومان باشد و در خواسته های غیر مالی در دعاوی اختلافات در اصل طلاق، اصل نکاح، و نظیر آن می‌تواند حضور داشته باشد. با توجه به توضیحات فوق الذکر شما به عنوان موکل به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که وکیل پایه یک در کرج را انتخاب نمایید. هر چند احتمال دارد هزینه حق الوکاله یک وکیل پایه 11 بیش از آن چیزی باشد که دیگر وکلا مطالبه می کنند اما توصیه می کنیم برای این گونه هزینه ها کار حقوقی خود را با مشکل مواجه نکنید. برای دست یافتن به موفقیت با بهترین وکیل کرج که لیست آنها در مجموعه موسسه حقوقی مهرآوید موجود می باشد با موسسه تماس حاصل فرمایید. با دقت انتخاب کنید و نتیجه را درست دریافت نمایید.

راه های ارتباط با موسسه حقوقی مهر آوید داریس:

لیست وکلای مهر

شماره موبایل وکیل در کرج

شماره تلفن وکیل

تعیین وقت مشاوره حضوری

ارتباط از طریق تلگرام با وکیل

وب سایت وکیل در کرج

درخواست مشاوره با وکیل

ارتباط آنلاین با وکلا

 

آدرس: البرز، کرج، پل آزادگان، ابتدای 45 متری کاج، پلاک 491، ساختمان البرز، طبقه 4، واحد 17

تلفن:         02632553052

موبایل:     09129401482    -    09129401481 

وکیل ، جستجوی وکیل ، موسسه حقوقی ، وکلا ، کانون وکلای البرز ، استخدام وکیل ، سایت وکیل ، وکیل پایه یک ، وکیل خانواده ، دفتر وکالت در کرج، وکیل طلاق ، وکیل حقوقی ، سایت وکلا ، وکیل زن ، وکیل طلاق توافقی ، وکیل رایگان ، وکیل ملکی ، وکیل دادگستری تهران ، وکیل  کرج ، وکیل برای طلاق ، وکیل پایه 1 ، وکیل کیفری ، وکیل خانم ، وکیل چک ، موسسه وکالت ، بهترین وکیل ، وکیل ملک ، وکیل پایه دو ، دفتر وکیل ، تلفن وکیل ، وکیل ارزان ،