دفتر وکالت وکیل لیست وکلای پایه یک شماره وکیل

کلیه خدمات حقوقی کیفری خانواده چک ملکی - تهران 09129401482- کرج 09129401481

دفتر وکالت وکیل لیست وکلای پایه یک شماره وکیل

کلیه خدمات حقوقی کیفری خانواده چک ملکی - تهران 09129401482- کرج 09129401481

ثبت علامت تجاری در تهران برای شرکت یا شخص؟

ثبت علامت تجاری در تهران برای شرکت یا شخص؟

برند یا همان علامت تجاری یک نشان می باشد که می توان بر روی کالا ، محصولات یا خدمات یک شرکت درج می شود. شرکت های تولید که در اداره ثبت شرکتها ثبت شده اند ملزم به ثبت برند خود در اداره ثبت علامت تجاری در تهران هستند. برند یک شرکت نشانه شرکت در میان رقبا آن شرکت است و برای تفاوت و تمیز دادن محصولات متنوع بکار می رود.

یک شرکت تولیدی اگر علامت تجاری و برند ثبت شده نداشته باشد در واقع در میان رقبا و بازار بی نام و نشان است و ناشناخته می ماند. هر شرکتی برای معرفی محصولات و کالاهای متنوع خود در بازار تجارت نیاز به ثبت علامت تجاری در تهران را دارد. اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت برند در تهران نیاز دارد تا با کارشناسان خبره ثبت علامت تجاری مشاوره تلفنی یا حضوری داشته باشید. توصیه میشود برای ثبت علامت تجاری شرکت خویش با شماره دفتر ثبتی همراه تو تماس بگیرید.

 آیا ثبت علامت تجاری فقط برای شرکت بکار می رود؟

ثبت برند یا علامت تجاری مختص شرکت موسسه یا فقط اشخاص حقوقی نیست. هر شخصی که فعالیت تولیدی و خدماتی در هر زمینه ای دارد می تواند برای آن ثبت علامت تجاری در تهران انجام دهد. کافه رستوران ، فست فود ، تولیدی کیف و کفش ، فروشگاههای مواد غذایی، توزیعی ، لوازم خانگی ، قطعات خودرو ، مبلمان ، فرش و موکت ، خدمات پزشکی ، داروخانه ها ، دندانپزشکی ، داروسازی ، کانون های تبلیغاتی ، خدمات اینترنتی و سایت و هر کسی که فعالیت خدماتی یا تولیدی دارد می تواند ثبت علامت تجاری انجام دهد.

پس برای دریافت مشاوره در خصوص ثبت علامت تجاری در تهران و یا هر شهری از ایران با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.