دفتر وکالت وکیل لیست وکلای پایه یک شماره وکیل

کلیه خدمات حقوقی کیفری خانواده چک ملکی - تهران 09129401482- کرج 09129401481

دفتر وکالت وکیل لیست وکلای پایه یک شماره وکیل

کلیه خدمات حقوقی کیفری خانواده چک ملکی - تهران 09129401482- کرج 09129401481

وکیل طلاق توافقی در تهران

وکیل طلاق توافقی در تهران

همانطور که از اسمش پیداست طلاق توافقی یک نوع از طلاق می باشد که طرفین یعنی زوج و زوجه بر سر مواردی که باید در طلاق مشخص شود توافق دو طرفه دارند. توافقات بر سر مباحث مالی مثل بذل یا دریافت مهریه ، نفقه و اجرت المثل یا هدایای دوران عقد یا بعد از آن و مواردی مثل حضانت فرزند یا فرزندان و سایر موارد مطروحه می باشد که باید در دادگاه به صورت دقیق و صریح مشخص شود.

برای انجام طلاق به صورت توافقی بایستی هر دو طرف یعنی زوج و زوجه خانم و آقا توافق کامل داشته باشند. البته به تبلیغات نباید زیاد توجه کرد که اعلام می کنند طلاق توافقی را یکروزه انجام خواهند داد چراکه طی مراحل اداری و قضائی حدودا یکماه زمان می برد. برای اینکه طلاق توافقی صورت بگیرد باید هردو طرف در دادگاه حضور داشته باشند و اگر طرفین یا یکی از آنها تمایلی به حضور در دادگاه را نداشته باشد باید وکیل معرفی نماید.

برای داشتن وکیل طلاق توافقی در تهران می باید از دفتر وکالت معتبر یا دفتر وکیل در تهران به دنبال وکیلی باشید که روال و روند طلاق را در دادگاه ها به طور کامل بداند. برای داشتن وکیل پایه یک دادگستری جهت طلاق می توانید با دفتر وکالت همراه تماس بگیرید و وکیل درخواست نمایید.


وکیل مجرب در کرج

وکیل مجرب در کرج 

برای همه مهم است که از چه شخصی کمک می گیرند و با چه کسی مشورت می نمایند. دقت در انتخاب وکیل مجرب در کرج برای پیشبرد روند پرونده شما می تواند مفید باشد. بر اساس توانمندی ها و پتانسیل یک وکیل ، موکل می تواند به نتیجه کارش امیدوارتر شود. اگر وکیلی مجرب در کرج داشته باشید ، وی می تواند برای پیگیری خیلی از مواردی که در پیگیریهای یک پرونده قضایی در مراحل و محاکم قضایی مختلف می تواند موثر باشد.

این مطلب قابل اعلام است که تاثیر یک وکیل در همان ابتدای کار یعنی مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری مشخص است. موکل بهتر از هر شخصی دیگر در انتخاب وکیل خویش باید دقت کامل را به خرج دهد. دانستن اینکه وکیل مجرب در کرج برای اشخاص و افرادی حقیقی و یا حقوقی که در کرج یا غرب تهران زندگی می کنند بهتر است.  و برای ارتباط با وکلای پایه یک دادگستری البرز و کرج می توانید با شماره های دفتر وکالت در کرج تماس بگیرند و با وکیل مستقیم صحبت کنند.

وکیل طلاق در کرج

وکیل طلاق در کرج

بر اساس قانون طلاق یک حق است که درقانون مدنی به مرد خانواده یعنی زوج داده شده و هرزمان بخواهد می تواند زن را طلاق دهد البته شرط و شروط آن بسیار است. اما اگر زن (زوجه) به هر دلیلی نخواهد یا نتواند به زندگی مشترک با زوج (مرد) همسرش ادامه دهد باید مواردی را انجام دهد تا بتواند موفق شود. ابتدا بایستی بصورت توافقی از وی جدا شود و یا یک ادله محکم ، قانونی ، محکمه پسند و مبنی بر عسر و حرج خود در زندگی ارائه نماید. قطعا داشتن وکیل طلاق در کرج می تواند از ابتدای کار با مشاوره حقوقیی طلاق یا قبول وکالت امر طلاق کمک فرواوان نماید.

البته شرایط و مواردی دیگری برای طلاق گرفتن از طرف زوجه وجود دارد که درصورت بررسی توسط دادگاه و احراز شرایط ، حکم طلاق توسط قاضی صادر خواهد. یک راه دیگری که وجود دارد که معمولا توسط وکیل طلاق در کرج انجام میشود این است که از طرف زوجه پیشنهاد می شود و این است که وفق قانون حقوق مالی خویش از قبیل مهریه نفقه اجرت المثل و … را به اصطلاح به اجرا گذارد تا زوج را مجبور به قبول طلاق به صورت توافقی نماید. جهت مشاوره در رابطه مباحث حقوقی خانواده ، طلاق ، مهریه و … از طرف زوجه با وکیل متخصص طلاق و خانواده و مجرب آقای مرتضی طاهری با شماره ذیل تماس بگیرید.


وکیل در کرج ، وکیل خوب در کرج ، طلاق در کرج ، طلاق از طرف زوجه، طلاق یک طرفه در کرج ، طلاق توافقی در کرج

وکیل کیفری در کرج

وکیل کیفری در کرج

این یک حقیقت روشن است که افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی نیاز به مشاوره حقوقی دارند. حتی برای یافتن راه حل برای مشکلات حقوقی ، کیفری ، ملک ، املاک و ثبتی ، چک ، سفته و وصول مطالبات شخصی و شرکتی ، اداره کار ، کارگری و کارفرمایی ، امور خانواده ، طلاق مهریه نفقه اجرت المثل حضانت و … نیاز به وکیل دارید. حال اگر مشکلات تخصصی تر شود و کیفری باشد نیاز به وکیل کیفری در کرج بیشتر می شود که بتواند وکالت پرونده را قبول نماید و پیگیر امور کاریتان باشد.

این مسئله واضح و مبرهن است که پرونده های کیفری نیاز به وکیل متخصص کیفری دارند. با داشتن وکیل مجرب و کارآزموده پایه یک دادگستری خانم یا آقا که در مجموعه حقوقی  دفتر وکالت حضور دارند موفقتر خواهید بود. یک وکیل در کرج با داشتن تجربه و تخصص خواهد توانست در جلسه محاکم قضائی مختلف یا حتی یک جلسه داوری حضور یابد موفق و پیروز باشد. برای مشاوره حقوقی تلفنی و تنظیم وقت مشاوره با وکیل متخصص کیفری در کرج با شماره زیر تماس بگیرید.

الزام به تحویل ملک

گاهی پیش آمده که فروشنده پس از دریافت ثمن معامله ( کل آن یا بخشی از آن ) که در قولنامه و یا مبایعه نامه درج شده از تحویل ملک مسکونی اداری تجاری و یا صنعتی سرباز می زند . معمولا فروشنده سعی دارد فرآیند تحویل ملک را به هر بهانه یا دلیلی به تاخیر بیانداز. حال این سوال پیش می آید که آیا خریدار چاره ای دارد؟ و چه کاری باید انجام دهد.

جواب سوالات بالا کاملا روشن است. بله بر اساس قانون و البته قرارداد فی مابین خریدار و فروشنده زمانی را برای تحویل ملک مشخص نموده اند و احتمالا خسارتی را هم برای تاخیر در موعد اعلامی گذاشته اند. خریدار طبق قانون و همان بند قرارداد که در متن بالا ذکر شد می تواند حکم الزام به تحویل ملک و دریافت خسارت عدم تحویل به موقع را از فروشنده بگیرد. برای اینکه بتواند حکم الزام به تحویل ملک را از دادگاه بگیرید لازم است تا اطلاعات حقوقی خویش را تقویت کرده و یا از وکیل پایه یک دادگستری مجرب و متخصص در زمینه ملک و املاک کمک بگیرید. توصیه می شود قبل از هر اقدامی از مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری خانم و یا آقا واقف به امور ملکی بهره مند شوید.